Ohrid.gov.mk

ОПШТИНСКА АДМИНИСТРАЦИЈА – ОРГАНОГРАМ

ОПШТИНСКА АДМИНИСТРАЦИЈА – ОРГАНОГРАМ

ОРГАНИЗАЦИЈА И ДЕЛОКРУГ НА ОПШТИНСКАТА АДМИНИСТАЦИЈА

[кликнете на соодветниот сектор и во полето одберете го потребното одделение]

 

Општинската администрација на oпштина Охрид ги извршува работите од надлежност на органите на Општината, односно Советот и Градоначалникот.

  • ги подготвува актите за советот и градоначалникот;
  • ги подготвува седниците на советот, како и седниците на неговите постојани и повремени комисии;
  • врши стручни работи  за Советот и Градоначалникот;
  • го води сметководството на општината;
  • ја следи проблематиката во областите од надлежност на Општината, врши анализа на состојбите и дава иницијативи и предлози за нивно решавање ;
  • доставува информации и податоци во врска со активностите на Општината на барање на надлежните органи или врз основа на закон;
  • ракува со документита на општината и ги чува се до нивното уништување, односно предавање во Државниот архив на Република Македонија и
  • врши и други работи што ќе и ги определи советот и градоначалникот.

Општинската администрација ги извршува работите од надлежност на органите на Општината во согласност со Уставот и со закон, со Статутот на Општината и со други прописи и општи акти донесени врз основа на закон.

Врз основа на надлежностите на Општината утврдени со закон, како и групирањето на работите и задачите според видот, обемот, сложеноста, нивната меѓусебна сродност и поврзаност, општинската администрација се организира во сектори, одделенија и Територијална противпожарна единица на Општината.

Сектор се образува заради обединување на повеќе меѓусебно поврзани подрачја од надлежност на органите на Општината, како и заради организирање, следење и координирање на работите од надлежност на одделенијата во неговиот состав и унапредување на меѓусебната соработка на одделенијата.

Одделение се образува заради непосредно извршување на една од следните работи: нормативно-правни, управување со човечки ресурси, стручно-аналитички, управни, управно-надзорни, информативно-документациони, информативно-комуникациски,стручно-оперативни, материјално-финансиски, инвестициони, информатичко-технолошки, стручно-административни и други работи.

Територијална противпожарна единица на Општината се образува заради вршење на со закон утврдените работи од областа на заштита од пожари.

ОРГАНИЗАЦИЈА, ДЕЛОКРУГ И НАЧИН НА ИЗВРШУВАЊЕ НА ЗАДАЧИТЕ НА ОПШТИНА ОХРИД

🔗 ЗАКОНИ

🔗 ОДДЕЛЕНИЕ ЗА ПРАВНИ РАБОТИ

ОРГАНИЗАЦИЈА, ДЕЛОКРУГ И НАЧИН НА ИЗВРШУВАЊЕ НА ЗАДАЧИТЕ НА ОПШТИНА ОХРИД ПРАВИЛНИК ЗА СИСТЕМАТИЗАЦИЈА НА РАБОТНИТЕ МЕСТА НА ОПШТИНСКАТА AДМИНИСТРАЦИЈА ВО ОПШТИНА ОХРИД КОДЕКС ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ СЛУЖБЕНИЦИ КОЛЕКТИВЕН ДОГОВОР НА ОПШТИНА ОХРИД КОЛЕКТИВЕН ДОГОВОР НА ОПШТИНА ОХРИД П Р А В И Л Н И К ЗА ПЛАТА НА ВРАБОТЕНИ ВО ТЕРИТОРИЈАЛНАТА ПРОТИВПОЖАРНА ЕДИНИЦА НА ОПШТИНА ОХРИД П Р А В И Л Н И К ЗА ПЛАТА НА ВРАБОТЕНИ ВО ТЕРИТОРИЈАЛНАТА ПРОТИВПОЖАРНА ЕДИНИЦА НА ОПШТИНА ОХРИД П Р А В И Л Н И К ЗА ПЛАТА НА ВРАБОТЕНИ ВО ОПШТИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЈА НА ОПШТИНА ОХРИД КАКО ПОМОШНО ТЕХНИЧКИ ЛИЦА

🔗 ОДДЕЛЕНИЕ ЗА ПРАВНИ РАБОТИ